پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به مرحله بیماری 5 کلیه دیالیز اجتناب از بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به مرحله بیماری 5 کلیه دیالیز اجتناب از بیمار


شما می دانید، در دیالیز گذشته و پیوند کلیه به عنوان آخرین انتخاب بیمار بیماری مرحله 5 کلیه در نظر گرفته. با این حال، با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، به واقعیت می آید، این دو روش تنها راه برای درمان بیماری مرحله 5 کلیه نیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به مرحله بیمار بیماری 5 کلیه دیالیز یا پیوند کلیه جلوگیری از

مشخص شده است که تنها راه برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه است که به افزایش عملکرد کلیه را به کلیه دوباره کار می کنند. و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا رسیدن به آن را از طریق سه جنبه.

1. ترویج گردش خون و از بین بردن انسداد در کانال، گسترش همه سطوح از عروق به بهبود حالت هیپوکسی. پس از فرایند اول، علائم بسیاری از نارسایی کلیه از جمله تورم، خستگی، پوست خارش، فشار خون بالا، بی اشتهایی، تهوع و استفراغ، طعم روان در دهان، و غیره به طور طبیعی درمان خواهد شد.

2. حذف استاز خون، کمپلکسهای ایمنی و بافت های آسیب دیده از بدن برای جلوگیری از فیبروز کلیوی. این فرایند دوم کمک می کند تا تمیز کردن خون و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها به طور موثر.

3. تعمیرات این بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق ارائه کلیه مواد مغذی از جمله ویتامین ها، اسید آلی، ضروری آمینو اسید، و غیره و ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیوی است. افزایش در عملکرد کلیه را می توان در گزارش آزمون دیده می شود.

در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مرحله بیماری 5 کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار و یا پیوند کلیه کمک کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: